Це найефективніший канал для комунікації та взаємодії з аудиторією.
Для успішного просування необхідно:
- (01) Сформувати комплексну стратегію;
- (02) Створювати якісний та цінний контент;
- (03) Генерувати дієві рекламні креативи;
- (04) Обирати надійні та релевантні канали для реклами;
- (05) Вести аналітику та досліджувати інтереси аудиторії.
В Telegram результат залежить від вашої цілі, а не алгоритмів!
Який результат ви отримуєте:
- (01) Збільшення кількості підписників
- (02) Підвищення впізнаваності компанії, продукту чи особистого бренду
- (03) Ефективна комунікація та лояльність аудиторії
- (04) Ріст кількості потенційних клієнтів
- (05) Монетизація аудиторії через продажі
Відстежувати та оцінювати результативність просування ви можете через конкретні КРІ, які ми визначимо на початку співпраці.
Наприклад: ціна підписника, % нової аудиторії, кількість переглядів реклами та ін.
Щоб зрозуміти, як ми можемо вам допомогти, залиште свої дані
Часті запитання:
Який стартовий бюджет для реклами Telegram-каналу?
Від 1000$ + 20% від бюджету для команди, яка робить закуп реклами (якщо плануєте закупати рекламу не самостійно).
Що потрібно для успішної рекламної кампанії в Телеграм?
Гарний та відтестований рекламний пост, який дає найнижчу вартість підписника. Це 80% успіху.
Чи потрібна відразу команда для ведення каналу чи можна починати вести канал самостійно?
Ні, спочатку ви можете вести канал самостійно, щоб детально розібратися зі всіма тонкощами. Проте для якісного ведення зі старту потрібна команда.
Скільки публікацій потрібно робити в Telegram-каналі в день?
Переважно це 2-4 публікації в день. Винятком є канали новин.
Чи можна залучати аудиторію в Telegram через рекламу з інших соцмережах?
Так, але якіснішою є аудиторія, що приведена саме з інших Telegram-каналів.