ORM (Online Reputation Management)
За допомогою ORM ми впливаємо на вашу репутацію в усіх можливих онлайн-каналах, де користувачі можуть побачити інформацію про вас. Для порівняння, коли мова йде про SERM — ми впливаємо на те, що написано про вас в Гуглі, і концентруємось строго на пошукових системах.
Проведемо аналогію:
Можна прийти в Мак і взяти бургер.
А можна обрати МакМеню, де буде бургер, картопля і напій.
Все залежить від цілі, яку ви переслідуєте.
ORM для тих, хто хоче комплексно підійти до питання та керувати власним іміджем в онлайн-просторі.
Результати, яких можна досягти:
- Прокачана репутація Ваша компанія вже певний час представлена в онлайні, але про неї мало що відомо. Розкриємо медійний образ, що допоможе продавати не лише продукт, а емоцію, статус чи імідж.
- Довіра аудиторії Щирий фідбек клієнтів визначає цінність бізнесу — клієнти довіряють вам, стають прихильниками та користуються послугами.
- Розвиток та прибуток Перед покупкою клієнт вивчає відгуки інших користувачів, читає інформацію у ЗМІ та на різних майданчиках — так він формує думку про вас та приймає рішення про покупку.
Кому необхідна ORM:
Бізнесам та підприємцям
Всестороння робота над брендом, від загального іміджу до відповідей на відгуки клієнтів. Розв’язуємо проблеми довіри, впізнаваності, негативу, розвитку та масштабування.
- HORECA
- FMCG
- Beauty-індустрія
- Нерухомість
- Інтернет-магазини
- Турагентства
- Промисловість
- Автопром
- Заклади освіти
- Банки та фінансові установи
- Технологічні стартапи
- Лікарні та медичні заклади
Політикам
Поглиблена робота над сприйняттям громадськістю. Розв’язуємо проблеми впізнаваності, ведення діалогу, прихильності, дезінформації та криз.
Особисті бренди
Комплексний підхід до створення успішної репутації. Розв’язуємо проблеми популярності та прихильності з боку аудиторії, негативу та хейтерів, скандалів та помилок.
- Публічні особистості
- Експерти
- Блогери
Щоб зрозуміти, як ми можемо вам допомогти, залиште свої дані
З чим ми працюємо:
- (01) ЗМІ Публікація статей та новин з потрібним меседжем. Видалення шкідливого контенту і згадок, які шкодять репутації
- (02) Соцмережі Ведення комунікації з аудиторією.
Кросспостинг із суміжними спеціалістами, блогерами. Робота з негативом та хейтом - (03) Форуми Видалення некоректних коментарів. Публікація позитивних відгуків. Участь в обговореннях та дискусіях.
- (04) Маркетплейси Робота з негативними відгуками.
Ведення діалогу з клієнтами. - (05) Тематичні сайти Публікація якісного та сприятливого контенту, статей. Переведення аудиторії на ваші посадкові сторінки (сайт, профіль в соцмережах тощо).