Інфлюенс-маркетинг
Це колаборація бізнесу і блогера. Допомагає бізнесу швидко набрати нову аудиторію, зміцнити впізнаваність бренду, отримати нових клієнтів та продажі.
Аудиторія більше не сприймає рекламу «в лоб». Інтеграція у блогерів, зірок, медійних людей — нативна, тому працює.
Який результат ви отримуєте:
- (01) Швидкий ріст впізнаваності бренду
- (02) Лояльність до вашого продукту/послуги, оскільки популярні блогери обирають вас
- (03) Залучення нової аудиторії потенційних клієнтів
Обираємо блогера з вашою цільовою аудиторією, якій буде актуальний продукт/послуга - (04) Асоціація бренду з інфлюенсером, у випадку довготривалої співпраці
- (05) Хвиля замовлень, продажів та доходу
Щоб зрозуміти, як ми можемо вам допомогти, залиште свої дані
Етапи роботи:
- крок 1 Аналіз та відбір інфлюенсерів, які найкраще підходять для реклами вашого бренду.
- крок 2 Обговорення можливих варіантів співпраці, щоб реклама в блогера вийшла максимально нативною.
- крок 3 Погодження всіх нюансів стосовно дати, часу, формату, промокодів тощо.
- крок 4 Аналітика та звіти за результатами співпраці.
Часті запитання:
Як обрати інфлюенсера для реклами?
Потрібно звернути увагу на інфлюенсера з вашою цільовою аудиторією. Наприклад, якщо блогер транслює здоровий спосіб життя, скоріш за все, аудиторія поділяє ці погляди. Тому реклама продуктів швидкого харчування буде недоречною. Також важливо оцінити якість та активність аудиторії інфлюенсера.
Що впливає на результат реклами?
Буквально все. Починаючи від вибору блогера, подачі рекламної інтеграції та закінчуючи загальною атмосферою в інфопросторі на момент виходу реклами.
Скільки замовлень ми отримаємо?
Прогнозувати точну кількість замовників чи продажів неможливо. Але ми зробимо максимум, щоб ви залишились задоволені рекламою.