Аудит репутації

Це сканер всього, що є про вас в мережі.

Ми покажемо, якою бачать компанію ваші клієнти. Виявимо точки росту та перспективи репутації. Сформуємо план розвитку вашого іміджу в онлайн-просторі.

Час дізнатись, як ваш бренд виглядає в мережі!

До консультації

Коли потрібен аудит репутації:

  • (01) Опинились в ситуації, коли вас «замовили» конкуренти
  • (02) Клієнти «зливаються», йдуть «подумати» і не повертаються
  • (03) Хочете визначити зони репутаційного росту компанії
  • (04) Хочете зрозуміти, хто ваш цільовий клієнт і як вам побудувати комунікацію

Який результат ви отримуєте:

  • (01) Аналіз присутності бренду в ЗМІ
  • (02) Перелік згадок про компанію в мережі
  • (03) Порівняння, як змінювались формулювання цих згадок
  • (04) Аналіз контекстних згадок бренду
  • (05) Оцінка пошукової видачі брендових запитів
  • (06) Аналіз джерел та географії згадок про бренд

Щоб зрозуміти, як ми можемо вам допомогти, залиште свої дані

Заповніть форму

(обов'язково)*
(обов'язково)*
(обов'язково)*
ДЕ ВАМ ЗРУЧНІШЕ СПІЛКУВАТИСЯ?
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності
ВАША ЗАЯВКА БУЛА ВІДПРАВЛЕНА, ОЧІКУЙТЕ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ`ЯЗКУ
check mark icon
Сталась помилка. Заповніть форму, будь ласка, ще раз.

Як проходить аудит репутації:

  • 01 етап Підготовка Створюємо перелік запитів, з якими може бути пов’язаний бренд.
  • 02 етап Збір та обробка даних Збираємо всі згадки та дані за обраними запитами та проміжок часу. Перевіряємо матеріал за темою та тональністю згадування.
  • 03 етап Аналіз Фінальний крок — кількісний та якісний аналіз отриманих даних. За підсумками формуємо документ з описом всіх досліджень та отриманими результатами.

Часті запитання:

Часті запитання:

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie, які допомагають нам зробити його зручнішим для вас.