Як мережа київських ресторанів «Хлібний» потрапила в репутаційний скандал

Online Reputation | 7 мая, 2021 | 4 минуты чтения

Як мережа київських ресторанів «Хлібний» потрапила в репутаційний скандал

Колишня співробітниця київської мережі ресторанів «Хлібний» Даша вимагає виплатити їй зарплату за два місяці. Дівчину звільнили ще в лютому, коли вона пробила знижку на випічку для подруг власною корпоративною карткою. Адміністрація мережі звинувачує дівчину у крадіжці і платити не збирається.

 

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Допис, поширений дашаа:) (@dashamiiii)


Дар’я працювала в одному із закладів мережі «Хлібний» у січні та лютому. 23 лютого до ресторану завітали її подруги, які замовили випічки приблизно на 400 грн. Даша пробила випічку для них «на себе». 

«Через годину після цього випадку мене звільняють, обумовлюючи це тим, що передавати продукцію «Хлібного» третім особам (навіть пробиваючи на себе) не можна», – пише Даша. Публікація дівчини в Instagram за добу зібрала більше 17 тис. лайків і більше 2 тис. коментарів. 

Наразі офіційної позиції “Хлібного” щодо цієї події немає. Власниця мережі Аліна Косічкіна лише під публікацією Дар’ї залишила коментар, де зазначила, що грошей дівчина не отримає, звинувативши її у крадіжці.

Даша відзначила, що ніяких правил з приводу того, що заборонено пробивати їжу “на себе” не чула: «Не було ніяких паперів з правилами, ніхто не писав про це в групі в Telegram, і вже тим більше я нічого не підписувала», – додає дівчина. Вона стверджує, що так роблять майже всі співробітники, тому і вона вважала це нормою. Працювала Даша неофіційно, тому домогтися якихось виплат у судовому порядку вона не може. 

Дівчина зазначає, що протягом 2 місяців з моменту звільнення вона намагалася зв’язатися з адміністрацією, але відповіді так і не отримала. З власницею “Хлібного” поспілкувався батько Дар’ї, однак Аліна Косічкіна вкотре підтвердила, що виплату за 2 місяці дівчина не отримає.

Варто наголосити, що чітких та прописаних правил у “Хлібному” щодо того, хто та як має оплачувати продукцію для своїх друзів немає. У своєму коментарі власниця “Хлібного” зазначає, що вони попросили працівників на початку січня не зловживати цим правом, але чи можна вважати усне прохання за правило, якого необхідно дотримуватися?

Через таку позицію “Хлібного” тепер кожен працівник може бути звільнений за порушення будь-чого, що побачить адміністрація та власники мережі. Варто також наголосити, що працівники мережі працюють неофіційно, що дозволяє керівництву звільняти людей за вигаданими причинами, розуміючи, що працівник нічого не зможе довести у законному порядку. Дуже зручний варіант найму працівників для мережі, яка позиціонує себе, як заклад високого рівня. 

Під публікацією Дар’ї інші працівники, що раніше працювали в мережі, також зазначають, що при звільненні їм теж не виплачували заробітні плати. 

За останні місяці “Хлібний” неодноразово висвітлювався у стрічці новин з негативної сторони, оскільки мережа ресторанів систематично порушувала карантинні обмеження у Києві і працювала, приймаючи гостей.

У ситуації, що склалася, тривале мовчання мережі “Хлібний” лише продовжує погіршувати їх репутаційне становище, а час грати проти них.

Чи можуть дві зарплатні дівчини, яка старанно та чесно відпрацювала 2 місяці, вартувати більше, аніж репутація усієї мережі? Питання риторичне.

А хто на вашу думку має рацію у даній ситуації?