6 хвилин читання

Персональний брендинг як інструмент репутаційного менеджменту

Персональний брендинг як інструмент репутаційного менеджменту

Для якісного менеджменту репутації варто звертатись до спеціальних інструментів та технік.  Деякі з них є обов’язковими, наприклад управління відгуками та зворотним зв’язком в інтернеті чи будування позитивної онлайн присутності бренду. Інструменти як персональний брендинг є опціональними, але не менш значущими.

Персональний брендинг відіграє значну роль у репутаційному менеджменті, дозволяючи людям контролювати власну історію та формувати спосіб, у який їх сприймають інші. 

Персональний бренд — це комбінація кількох компонентів: те, як ви себе представляєте, ваші досягнення, а також думки та емоції, які виникають, коли згадується ваше ім'я. Ваш персональний бренд є результатом свідомих зусиль щодо побудови професійної репутації. 

Ваша репутація не обмежується сприйняттям ваших потенційних клієнтів. Вона також залежить від того, як вас бачать колеги, партнери, наставники, постачальники та співробітники. Під час процесу особистісного брендування враховуйте всіх цих осіб, оскільки вони відіграють ключову роль у формуванні вашої репутації та досягненні хорошого іміджу.

Чим допоможе персональний брендинг в управлінні репутацією

  • Контроль наративу 

Персональний брендинг дозволяє людям активно управляти своєю історією. Замість того, щоб дозволяти іншим визначати, хто вони є, вони можуть представляти власні історії та досягнення, формуючи навколо себе дискусію, та контролювати наратив про ваші навички, цінності та досягнення.

  • Формування довіри

Довіра є критичним компонентом репутації. Персональний брендинг сприяє довірі, демонструючи послідовність, прозорість і автентичність у вашій онлайн та офлайн присутності.

  • Кризовий менеджмент

У разі негативного інциденту або кризи, сильний персональний бренд, який будується протягом тривалого часу, може служити буфером. Ваша встановлена репутація може допомогти зменшити вплив негативних подій, надаючи основу довіри, на яку ви можете покластися.

  • Нетворкінг та можливості 

Відомий персональний бренд може залучати можливості для нетворкінгу, співпраці, партнерств і пропозицій роботи. Люди частіше будуть зв'язуватися з вами та звертатися до осіб із сильним і впізнаваним персональним брендом.

  • Довговічність

Ретельно культивований персональний бренд може мати тривалий вплив. Він створює спадщину, яка продовжує впливати на те, як вас пам'ятають навіть після ваших безпосередніх дій.

Читайте також: Будування позитивної онлайн присутності

Бенефіти для бізнесу

Ведення особистого бренду CEO позитивно впливатиме на компанію в цілому: приваблення талановитих співробітників, покращення стосунків і зацікавленими сторонами та збільшення впливу на зайняту нішу. Крім того, відомий CEO отримує більше можливостей для медійних і публічних виступів, що сприяє підвищенню видимості компанії і її продуктів. 

Клієнти виявляють більше довіри до реальних людей і їх особистих історій. Вони шукають зв'язок із людьми за обличчям бренду, цікавляться їхніми цінностями та  досвідом. Щирість ніколи не відлякувала цільову аудиторію.

Приклад

Сабіна Мусіна - обличчя та засновниця g.bar, не тільки успішна підприємиця, чию франшизу наразі купують по всьому світові, але й відома інфлюенсерка.

“Джи” та Сабіна підсилюють бренди один одного. Клієнти студії можуть бути впевнені у якості отриманих послуг, оскільки мають сформований кредит довіри до засновниці, що позиціонує чесність та щирість у своєму блозі, та активно займається волонтерством.

Створюючи послідовний і цілісний персональний бренд на різних платформах, люди формують єдиний образ, що підкреслює їхні цінності, експертність та унікальні якості. Маючи чітко визначені цілі, ви можете задавати напрямок вашої стратегії та оцінювати її успішність.

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie, які допомагають нам зробити його зручнішим для вас.